Total War: WARHAMMER II – Vzestup hrobových králů
- Nová rasa hrobových králů, za kterou lze hrát v kampani Oko Víru i Říše smrtelníků
- Unikátní mechaniky inspirované tradicemi hrobových králů
- 4 noví hratelní legendární šlechtici: Settra Bezsmrtný, nejvyšší královna Khalida, velký hierofant Khatep a Arkhan Černý
- Získejte prokleté Nagashovy knihy a vyhrajte bitvu o Černou pyramidu, abyste dosáhli absolutního vítězství
- Odhalte dávná tajemství prostřednictvím výzkumu nehekharanských dynastií
- Vstupte do Království duší, regenerujte své jednotky a povolejte do boje ushabti
- Kombinujte exotické obchodní artikly s kanopami, které představují unikátní zdroj hrobových králů. Tímto způsobem můžete vyrábět magické předměty a v Pohřební sektě probouzet slavné legendární legie.
- Rozsáhlé možnosti vojska s ikonickými jednotkami ze světa Warhammer Fantasy Battles
Ve vyprahlých pouštích Nehekhary povstávají zpod rozpáleného písku rozsáhlé legie kostlivých válečníků, které hodlají zmasakrovat každého, kdo vstoupí do jejich říše. Je to říše bez života posetá nekonečnými dunami zbrocenými krví divochů a barbarů. Je to Země mrtvých, které vládnou prokletí mumifikovaní králové odsouzení k vládě ve věčném neživotě. Jenže tomu tak nebylo odjakživa.
Byly doby, kdy staré Nehekharské království stálo na samotném vrcholu lidské civilizace. Byla to zlatá éra, kdy se jeho města těšila majestátnímu postavení, jeho armády si podmaňovaly celé národy a jeho králové vládli lidu jako bohové. Ale pak, před tisíci lety, proradné čarodějnictví zlořečeného Nagashe tuto éru ukončilo: živí se najednou začali rozkládat a mrtví začali vstávat ze svých hrobů.
Hroboví králové však hodlají dosáhnout slávy i navzdory smrti. I v neživotě se jim nepochybně podaří nehekharské říši vrátit její někdejší slávu!
Kampaň
Cíle
Za hrobové krále je možné hrát v rámci kampaně Oko Víru, ale jejich cílem není ovlivnit Vír. Proto se také neúčastní honby za jeho ovládnutím. Usilují o nalezení devíti Nagashových knih, přičemž pátrání vyústí epickou bitvou v Černé pyramidě samotného Nagashe. Každá z knih propůjčuje unikátní kampaňový bonus a posouvá hráče zase o kus dál na cestě k vítězství.
Unikátní zdroj: Kanopy
Kanopy jsou prastaré nádoby naplněné tajemnou energii, které se dají získávat během misí, v budovách a v rámci kořisti po bitvě. Slouží k probouzení mocných jednotek, odemykání technologií, provádění rituálů a k výrobě unikátních předmětů v Pohřební sektě.
Pohřební sekta
Lichští kněží z Pohřební sekty jsou strážci znalostí Nehekhary a tajemství oživení. Když je přivoláte, získáte možnost sestavení unikátních a obávaných předmětů. Kombinováním obchodních artiklů a kanop může hráč získat unikátní magické zbraně, zbroje, talismany a očarované a arkánní předměty. Pohřební sekta dokáže navíc vzkřísit mocné legendární legie pro použití v bitvě, ale není to samozřejmě zadarmo.
Nehekharské dynastie
Namísto vývoje nových technologií se hroboví králové zaměřují spíše na rozkrývání výdobytků svých dynastických předků. Když se hráči na tento aspekt zaměří, mohou vzkřísit slavné panovníky z minulosti, kteří se postaví do čela svých armád, zvýší kapacitu pro různé hrdiny hrobových králů, odemknou celou řadu bonusů pro kampaň a jednotky a probudí heroldy dávných armád – jedinečné stoupence, kteří klíčovým jednotkám v armádě zprostředkují mocné bonusy.
Rituály
Hroboví králové mají čtyři unikátní rituály, které mohou odemknout a použít v kampani:
Velké zaříkání Ptra
Vzývání boha slunce vyvolá Ptrahova Nekrotekta, unikátního hrdinu, který je schopen na 3. úrovni města kolonizovat rozvaliny.
Velké zaříkání Khsara
Vzývání boha pouštního větru vyvolá písečné bouře ve všech regionech hráče. To v cizích vojskách způsobí ztráty z přirozených příčin, zvýší to šance na úspěch přepadení a armáda získá schopnost Písečný závoj (jednotka se v boji může skrýt a uplatnit plížení, takže pro blížícího se nepřítele bude neviditelná).
Velké zaříkání Geheba
Vzývání boha síly zvýší výskyt kanop a růst provincie, sníží dobu výstavby a propůjčí vojsku schopnost Hrobkový roj (jedná se o roj skarabeů, kteří zasáhnou cíl a pohybují se stejným způsobem jako vírové kouzlo).
Velké zaříkání Tahotha
Vzývání boha učenců rozšíří náborové možnosti o dělostřeleckou jednotku Rakev duší. Nově naverbovaní hroboví králové a jednotky navíc získají úrovňový bonus a v rámci celé frakce se zvýší kapacita náboru.
Legendární šlechtici
Hroboví králové přinášejí čtyři hratelné legendární šlechtice. Každý z nich disponuje vlastními schopnostmi, bonusy pro kampaň, stromy dovedností, sériemi úkolů a výchozími pozicemi v kampani Oko Víru a Říše smrtelníků.
Settra Bezsmrtný
Settra je králem všech hrobových králů. Je to nelítostný vůdce, jehož dobyvatelské choutky neznají hranic. Na rozdíl od ostatních hrobových králů je jeho vůle natolik nezlomná, že se nikdy nevrací do svého sarkofágu, aby si odpočinul. Dosáhl nesmrtelnosti, po které během svého života toužil, a civilizace, které v době jeho nepřítomnosti vzkvétaly, nyní pocítí jeho hněv.
Settra je slavný vůdce, který přináší bonusy k růstu a veřejnému pořádku. Zároveň zkracuje dobu výstavby. Kostlivé vozy a hrobková garda pod jeho vedením navíc získá bonus ke zbroji a disponuje výběrem odemknutelných ořů, mezi kterými nechybí například chemrianská válečná sfinga a plameny zahalený vůz bohů.
Nejvyšší královna Khalida
Tato bojechtivá královna z Lybarasu si získala uznání díky své inteligenci, cti a udatnosti. Její vládu tragicky přerušila její sestřenice Neferata, která se pokusila připravit elixír života. Neferatin nedokonalý nápoj ale namísto skutečné nesmrtelnosti přinášel jakousi pokřivenou formu známou jako upírství. A coby první upírka svou sestřenici zabila při souboji. Dala jí krvavý polibek. Spolu s posledním výdechem se Khalida dovolávala hadí bohyně Asaf, která ji nakonec poskvrnění zbavila. Stala se pak její vyvolenou a v žilách jí koluje její božský jed.
Khalida redukuje všechny formy nákazy, při diplomatickém jednání s ostatními frakcemi hrobových králů má určitý bonus a všechny střelecké jednotky v rámci její frakci mají štědrý bonus k munici. Všem jednotkám ve svém vojsku navíc propůjčuje jedové útoky a netrpí takovými ztrátami z přirozených příčin.
Velký hierofant Khatep
Khatep je vůdce hierofantské rady Pohřební sekty a je nejstarším a nejmoudřejším z lichských kněží. Jako první z nich odmítl dotyk smrti. To Khatep probudil Settru do neživota poté, co Nagashův velký rituál srovnal Nehekharu se zemí, jenže Settra nechoval v Pohřební sektu důvěru a Khatep se musel odebrat do vyhnanství. Nyní se toulá po Zemi mrtvých, pomáhá hrobovým králům, kde může, a hledá způsob, jak opět v Settrových očích stoupnout.
Khatep poskytuje bonus k rychlosti výzkumu dynastie a zrychluje doplňování ztrát a pohyb vojska napříč celou frakcí. Také může verbovat větší počet hrdinů lichských kněží, a to na vyšší úrovni.
Arkhan Černý
Arkhan coby Nagashův nejvyšší zástupce pomáhal zrealizovat puč, který nenáviděného arcinekromanta původně přivedl k moci. Stanul v čele mnoha vojsk, která bojovala s Nagashovými nepřáteli, a nakonec byl zavražděn při sebevražedném protiútoku vedeném proti vojákům kněžského krále, jenž umožnil Nagashovi uniknout. Když jej jeho pán opět probudil, stal se králem lichů, a po nespočet generací od Nagashovy smrti rukou krále Alcadizaara, trestal zemi živých svým hněvem.
Arkhan se těší bonusu k diplomatickým vztahům s frakcemi upířích hrabat a jeho region nikdy netrpí postihy k veřejnému pořádku v důsledku upíří nákazy. Hrdinové v jeho vojsku mají různé bonusy k útoku a obraně při boji zblízka a všechna vojska napříč celou jeho frakcí mají vyšší energetickou rezervu magického proudění.
Nový šlechtic: Hrobový král
Hroboví králové jsou nejvyšší šlechtici, kteří stojí v čele nehekharských vojsk. Část je možné naverbovat standardně, ale unikátní hrobové krále – slavné vládce šesti dynastií z nehekharské historie – je možné vzkřísit jen prostřednictvím panelu dynastií a teprve potom se objeví ve verbování. Hroboví králové mohou jako jízdní prostředky odemknout kostlivého oře, kostlivý bojový vůz a chemrianskou válečnou sfingu.
Nový hrdina: Hrobový princ
Hroboví princové následují příklad svých králů a ve všem, co dělají, chtějí absolutně vynikat. V bitvě jsou to ti nejvyšší šampióni nehekharských vojsk a disponují unikátní schopností Kletba, která zasažené nepřátele uvede do stavu řádění. Hroboví princové mohou jako jízdní prostředky odemknout kostlivé oře a kostlivé bojové vozy.
Nový hrdina: Lichský kněz
Adepti Pohřební sekty jsou nejvyšší čaroději hrobových králů. Při naverbování mohou ovládat znalosti magie světla, smrti nebo Nehekhary. Disponují unikátní schopností Kletba, která nepřátelům snižuje hodnotu zbroje. Jejich předností je, že disponují dovedností Nesmrtelnost dříve než ostatní síly. Lichští kněží mohou jako jízdní prostředky odemknout kostlivé oře a kostlivé bojové vozy.
Nový hrdina: Nekrotekt
Nekrotekti reprezentují tisíce let stavitelských znalostí a v Nehekhaře slouží jako stavitelé a otrokáři. Zastávají celou řadu funkcí, například snižují náklady na výstavbu a v rámci vojsk zrychlují pohyb. Tím ale výčet jejich rolí nekončí, v bitvě slouží také jako nezastupitelná podpora. Coby vrchní stavitelé poskytují pasivní aurové bonusy stavitelským jednotkám, například ushabti, hrobovým škorpiónům a hierotitánům. V řadě ohledů zlepšují jejich bojové schopnosti. Nekrotekti mohou jako jízdní prostředky odemknout kostlivé oře a kostlivé bojové vozy.
Bitvy
Království duší
Království duší je v Nehekhaře posvátný onen svět a také původ magické síly lichských kněží. Čím víc válečníků padne v bitvě rukou nepřítele, tím víc duší vstoupí do Království duší. To vidíte v bitevním rozhraní. Ve hře existují tři klíčové mezníky, při kterých Království duší spustí v řadách kostlivých jednotek masivní vlnu uzdravování s tím, že intenzita s každou další vlnou roste. Po poslední vlně hráč získá schopnost armády, která mu umožní přivolat vznešené ushabti kamkoli na bojiště.
Znalosti magie Nehekhary
Lichští kněží mohou v boji ovládnout sílu pouštních bohů a používat znalosti magie Nehekhary, které jsou pro hrobové krále příznačné