FAQ Muve Digital

Pokud jste se setkali s potížemi během stahování nebo spouštění hry koupené v digitální podobě na muve.cz, v první řadě si přečtěte následující nejčastější otázky a odpovědi.

 

 


 

I. JAK SI MÁM VYZVEDNOUT ZAKOUPENOU HRU?

 


 

 

  • „Při registraci nebylo třeba uvést adresu, jak víte, kam mi hru doručit?"

Náš obchod prodává hry pouze v digitální distribuci. To znamená, že nedodáváme žádný fyzický materiál ke hře a adresa tedy není potřeba. Všechno potřebné, tedy aktivační klíč a/nebo instrukce k aktivaci a instalaci hry, vám přijde e-mailem, pokud jste e-mail zadali při registraci správně.

 

 

Informace o stavu objednávky získáte na emailu nebo telefonu v sekci Kontakt.

 

 


 

II. KLÍČ PRO STEAM

 


 

 

  • „Zakoupená hra vyžaduje aktivaci ve službě Steam. Mám v tomto případě instalovat také Muve Downloader a hru stahovat přes něj, nebo mohu hru aktivovat v programu Steam a stáhnout ji ze serverů Steamu?"

 

Pokud hra vyžaduje aktivaci pomocí služby Steam, je možné ji stáhnout pouze pomocí programu Steam.

  • Stáhněte a nainstalujte si program Steam (http://store.steampowered.com/about/?l=czech).
  • Pokud nemáte účet ve službě Steam, klikněte po spuštění programu Steam na Vytvořit nový účet... a postupujte podle instrukcí na obrazovce.
  • Přihlašte se ke svému účtu ve službě Steam.
  • Na obrazovce Steamu klikněte nahoře na menu Steam a vyberte Aktivovat produkt ve službě Steam...
  • Postupujte podle instrukcí na obrazovce, do textového pole zadejte aktivační klíč, který vám přišel e-mailem, včetně pomlček a dokončete aktivaci.
  • Produkt se vám zobrazí na levé straně obrazovky Knihovna.
  • Jestli se vám aktivovala všechna DLC zjistíte tak, že kliknete na produkt pravým myšítkem a vyberete Zobrazit stáhnutelný obsah. Všechny položky v tomto menu jsou aktivovaná DLC.

 

 


 

III. KLÍČ PRO UPLAY

 


 

 

  • „Zakoupená hra vyžaduje aktivaci ve službě Uplay. Mám v tomto případě instalovat také Muve Downloader a hru stahovat přes něj, nebo mohu hru aktivovat v programu Uplay a stáhnout ji ze serverů Uplay?"

 

Pokud hra vyžaduje aktivaci pomocí služby Uplay, je možné ji stáhnout pouze pomocí programu Uplay.

  • Stáhněte a nainstalujte si program Uplay (http://uplay.ubi.com/en-GB/about/download).
  • Pokud nemáte účet ve službě Uplay, klikněte po spuštění programu Uplay na Vytvořit nový účet a postupujte podle instrukcí na obrazovce.
  • Přihlašte se ke svému účtu ve službě Uplay.
  • Na obrazovce Uplay klikněte na ikonu klíče - Aktivovat produkt
  • Postupujte podle instrukcí na obrazovce, do textového pole zadejte aktivační klíč, který vám přišel e-mailem, včetně pomlček a dokončete aktivaci.
  • Produkt se vám zobrazí v menu Moje hry.

 

 


 

IV. KLÍČ PRO ORIGIN

 


 

 

  • „Zakoupená hra vyžaduje aktivaci ve službě Origin. Mám v tomto případě instalovat také Muve Downloader a hru stahovat přes něj, nebo mohu hru aktivovat v programu Origin a stáhnout ji ze serverů Originu?"

 

Pokud hra vyžaduje aktivaci pomocí služby Origin, je možné ji stáhnout pouze pomocí programu Origin.

  • Stáhněte a nainstalujte si program Origin (http://www.dm.origin.com/download).
  • Pokud nemáte účet ve službě Origin, klikněte po spuštění programu Origin na Vytvořit účet a postupujte podle instrukcí na obrazovce.
  • Přihlašte se ke svému účtu ve službě Origin.
  • Na obrazovce Originu klikněte nahoře na menu Origin a vyberte Uplatnit produktový kód.
  • Postupujte podle instrukcí na obrazovce, do textového pole zadejte aktivační klíč, který vám přišel e-mailem, včetně pomlček a dokončete aktivaci.
  • Produkt se vám zobrazí v menu Moje hry.

 

 


 

V. CHYBÍ KLÍČ

 


 

 

  • „Nedostal jsem žádný klíč, i když objednávka byla potvrzená a zaplacená."

Nejdříve prosím zkontrolujte následující:

 

  • Že se nejedná o předobjednávku (tato informace včetně data premiéry je uvedená na produktové stránce). V takovém případě obdržíte klíč nejpozději v den premiéry.
  • Po přihlášení k vašemu účtu na stránkách muve.cz můžete najít klíče v menu „Moje hry ke stažení".
  • V případě klasické objednávky a předobjednávky současně budou klíče dostupné až po vyřízení celé objednávky.

 

 

Informace o stavu objednávky získáte na emailu nebo telefonu v sekci Kontakt.

 

 


 

VI. PROBLÉM S MUVE DOWNLOADEREM

 


 

 

  • „Nemohu nainstalovat/spustit program Muve Downloader [error 5001]"

 

V první řadě zjistěte, jestli máte nejnovější verzi programu Muve Downloader. Tato verze je ke stažení zde: http://www.muve.cz/pages/download
Pozor: Po odinstalování nefunkční verze programu Muve Downloader nezapomeňte ručně smazat adresář Muve Downloader. Pro jistotu doporučujeme nainstalovat novou verzi do jiného adresáře, než byla nainstalována předchozí (většinou standardní) instalace.

 

 

  • „Nemohu se přihlásit do programu Muve Downloader"

 

  • Nejprve se ujistěte se, že login a heslo jsou napsány správně. V případě, že zapomenete heslo, prosíme, použijte možnost připomenutí hesla (Přihlášení/Registrace a tlačítko Zapomněl jsem heslo).
  • Může se stát, že bude nutné vypnout firewall a antivirový program abychom se ujistili, že neblokují přístup k serveru (prosíme, abyste v té době dbali zvýšené opatrnosti).
  • Pokud používáte OS Windows XP SP3, ke správnému fungování programu Muve Downloader je nutné stáhnout a ručně nainstalovat nástroj Microsoft .NET Framework 3.5 (link: http://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=21).
  • V případě dalších problémů nás neváhejte kontaktovat emailem nebo telefonicky - kontaktní údaje najdete v sekci Kontakt.

 

 

  • „Stahování hry v Muve Downloaderu se nespustí nebo se za nějakou dobu zastaví a nepokračuje."

 

  • Klikněte v horní liště programu na ozubené kolečko a pak na tlačítko Vymazat. Potom je nutné opět spustit program Muve Downloader a přihlásit se na váš účet.
  • Vypněte Muve Downloader, pak jděte do adresáře, kde máte Muve Downloader nainstalovaný a ve složce cache vymažte soubor hry, kterou se vám nedaří stáhnout. Potom Muve Downloader zase spusťte a zahajte stahování znovu.
  • Pokud problém přetrvává, ujistěte se, že ve firewallu a routru nejsou blokovány následující porty: 6881 - 6889. Může také pomoci na dobu stahování úplně vypnout firewall a antivirový program.

 

 

  • Hra se sice stáhla na 100 %, ale instalace se nedá spustit, v cache nic není a nemůžu najít adresář, kam se hra stáhla.

 

Tento problém způsobují české znaky v adresáři, kam se mají hry stahovat. Muve Downloader si v takovém případě vytvoří jinou složku, kam hru stáhne. Adresář musíte najít a spustit instalaci souborem Setup.exe.

 

 

  • „Hra se nezobrazuje v Muve Downloaderu, i když jsem ji úspěšně aktivoval."

 

  • Klikněte v horní liště programu na ozubené kolečko a pak na tlačítko Vymazat. Potom je nutné opět spustit program Muve Downloader a přihlásit se na váš účet.
  • V první řadě se ujistěte, že máte nejnovější verzi programu Muve Downloader. Tato verze je ke stažení zde: link
  • Pozor: Po odinstalování nefunkční verze programu Muve Downloader nezapomeňte ručně smazat adresář Muve Downloader. Pro jistotu doporučujeme nainstalovat novou verzi do jiného adresáře, než byla nainstalována předchozí (většinou standardní) instalace.

 

 

  • „Na seznamu her v Muve Downloaderu mám několik shodných položek (tzn. stejná hra tam je několikrát)."

 

Klikněte v horní liště programu na ozubené kolečko a pak na tlačítko Vymazat. Potom je nutné opět spustit program Muve Downloader a přihlásit se na váš účet.

 

 


 

VII. PROBLÉM PŘI NAKUPOVÁNÍ

 


 

 

  • „I když se nacházím na území České nebo Slovenské republiky nemohu si koupit hru. Vyskakuje mi hláška, že se nacházím v zahraničí."

 

Pravděpodobně váš poskytovatel internetového připojení používá zahraniční IP, v tom případě prosím kontaktujte zákaznickou podporou vašeho poskytovatele.

 

 

  • „Mohu si koupit hru v Muve Digital pokud se nenacházím na území České nebo Slovenské republiky?"

 

Bohužel ne. Nabídka je určená jen pro zákazníky z České a Slovenské republiky. Nicméně hry zakoupené v digitální verzi na území České a Slovenské republiky je možné stáhnout a spustit i mimo tato území.

 

 


 

VIII. PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ HER V DIGITÁLNÍ VERZI

 


 

 

  • „Budu si moci kdykoliv stáhnout koupené hry (např. na jiném počítači, po formátovaní HDD, smazané hry apod.)?"

 

Počet stahování není ničím limitovaný. Některé hry mohou však mít omezený počet aktivací.

 

 

  • „Mohu nainstalovat koupenou hru na více počítačích současně?"

 

Hru můžete nainstalovat na několika počítačích současně, ale nemůžete používat jednu kopii (tzn. hrát) na několika počítačích současně.

 

 

  • „Nacházím se mimo Českou nebo Slovenskou republiku a aktivační klíč pro Steam, který jste mi zaslali, mi nejde aktivovat. Co s tím?"

 

Hry v naší nabídce jsou určené jen pro Českou a Slovenskou republiku a aktivační klíče je tedy třeba aktivovat z České nebo Slovenské republiky. Aktivaci vám můžeme zprostředkovat my, někdo jiný důvěryhodný z ČR nebo SR, případně se dá provést prostřednictvím VPN přístupu nebo přes českou proxy.

 

 


 

IX. PROBLÉM SE SPOUŠTĚNÍM HER

 


 

 

  • „Koupenou hru jsem nainstaloval a aktivoval, bohužel nemohu ji spustit! Zobrazuje se černá obrazovka, chybová hláška nebo se hra nespouští vůbec."

 

Pokud narazíte na problémy s použitím některého z produktů zakoupených u nás, můžete kontaktovat technickou podporu vydavatele nebo výrobce produktu. Pro podrobné informace o hře se obraťte přímo na podporu vydavatele. Kontakt najdete ve hře, v manuálu nebo na obalu.

 



Než se obrátíte na technickou podporu vydavatele, doporučujeme následující:

 

 

  • Zkontrolujte, zda problém není popsán na internetových stránkách vydavatele
  • Nainstalujte nejnovější aktualizace pro hru od vydavatele hry
  • Zakažte virtuální jednotky v době, kdy hra běží, ukončete programy na pozadí včetně antivirových programů
  • Aktualizujte ovladače pro grafické karty:
    • pro NVIDIA® z www.nvidia.com (Download Driver);
    • ATI® a AMD® od www.amd.com (Support & Drivers);
    • Pro ostatní karty doporučujeme navštívit webové stránky výrobce hardwaru.
    • DirectX (TM) aktualizace balíčku z www.microsoft.cz

 

 

Poznámka: Tyto aktualizace ovladačů a dalších součástí operačního systému, uživatel provede na vlastní odpovědnost. Vydavatel hry ani obchod muve.cz nepřebírá odpovědnost za případné systémové nebo hardwarové problémy způsobené nesprávně provedenou instalací.

 

 

Pokud tyto kroky nepomohou, obraťte se na vydavatele a připravte si tyto údaje:

 

 

  • Název, platformu a edici hry (jako například Best Games, Kolekce Klasiky atd.).
  • Podrobný popis problému včetně chybové zprávy (pokud existuje).
  • V případě problémů s aktivací klíče uveďte vadný klíč.
  • Pokud máte problémy s instalací, nebo uvedením hry do provozu, musíte připojit zprávu diagnostického programu dxdiag. Tuto zprávu vytvoříte následovně:

 

Do příkazové řádky Windows -> Start -> Spustit... napíšete „dxdiag" (nebo do vyhledávacího řádku v nabídce Start ve Windows Vista a novějších). Ve spuštěném diagnostickém programu klikněte na "Uložit všechny informace" a výsledný textový soubor dxdiag.txt přiložte k mailu.