Pokud narazíte na problémy s použitím některého z produktů zakoupených u nás, můžete kontaktovat technickou podporu vydavatele nebo výrobce produktu. Pro podrobné informace o hře se obraťte přímo na podporu vydavatele. Kontakt najdete ve hře, v manuálu nebo na obalu.
Než se obrátíte na technickou podporu vydavatele, doporučujeme následující:
- zkontrolujte, zda problém není popsán na internetových stránkách vydavatele
- nainstalujte nejnovější aktualizace pro hru od vydavatele hry
- zakažte virtuální jednotky v době, kdy hra běží, ukončete programy na pozadí včetně antivirových programů
- aktualizujte ovladače pro grafické karty:
- pro NVIDIA® z www.nvidia.com (Download Driver);
- ATI® a AMD® od www.amd.com (Support & Drivers);
- Pro ostatní karty doporučujeme navštívit webové stránky výrobce hardwaru.
- DirectX (TM) aktualizace balíčku z www.microsoft.cz
Poznámka: Tyto aktualizace ovladačů a dalších součástí operačního systému, uživatel provede na vlastní odpovědnost. Vydavatel hry ani obchod Muve.cz nepřebírá odpovědnost za případné systémové nebo hardwarové problémy způsobené nesprávně provedenou instalací.
Pokud tyto kroky nepomohou, obraťte se na vydavatele a připravte si tyto údaje:
- Název, platformu a edici hry (jako například Best Games, Kolekce Klasiky atd.).
- Podrobný popis problému včetně chybové zprávy (pokud existuje).
- V případě problémů s aktivací klíče uveďte vadný klíč.
Pokud máte problémy s instalací, nebo uvedením hry do provozu, musíte připojit zprávu diagnostického programu dxdiag. Tuto zprávu vyvtoříte následovně:
Do příkazové řádky Windows -> Start -> Spustit... napíšete dxdiag (nebo do vyhledávacího řádku v nabídce Start ve Windows Vista a novějších). Ve spuštěném diagnostickém programu klikněte na "Uložit všechny informace" a výsledný textový soubor dxdiag.txt přiložte k mailu.