V procesu přípravy objednávek a přepravy se bude měnit stav objednávky. O stavu vaší objednávky budete dostávat informace e-mailem. Kdykoliv můžete zkontrolovat stav objednávky kliknutím na "Historie nákupů" v menu, které se zobrazí po najetí myší nad políčko vašeho účtu.
Nová objednávka
Objednávky čekající na potvrzení nebo platbu. Potvrdit objednávku může zákazník kliknutím na odkaz v e-mailu, který obdržel po dokončení objednávky na webu. V případě platby přes platební bránu bude objednávka automaticky potvrzena po obdržení informace o platbě.
Potvrzená objednávka
Objednávka byla potvrzena. Pokud je objednávka v tomto stavu, znamená to, že ze strany zákazníka byly provedeny všechny nezbytné kroky. Ke změně stavu dojde v okamžiku předání objednávky k odeslání.
Realizace
Tento stav znamená, že objednávka je právě připravována a kompletována.
Dokončená objednávka
Objednávka byla odeslána. Zákazník obdrží e-mail s oznámením o odeslání nebo žádostí o vyzvednutí objednávky.
Objednávka byla zrušena
Objednávka se zruší, pokud nebyla potvrzena nebo uhrazena do 7 dnů ode dne jejího vytvoření. Objednávku může zrušit i zákazník kliknutím na příslušný odkaz v potvrzovacím e-mailu, který obdržel po dokončení objednávky na webu. Novou objednávku je také možné zrušit v panelu "Historie nákupů".